System kolejkowy to sposób zarządzania, który pozwala obsługiwać klientów profesjonalnie i w sposób uporządkowany. Najczęściej jest on stosowany w aptekach, bankach, urzędach oraz na poczcie. Dzięki temu systemowi każdy klient wie jaki ma numerek i spokojnie czeka na swoją kolej. W czasach, gdy ten system kolejkowy nie działał, ludzie często się wpychali w kolejkę, byli obsługiwani poza kolejnością, powstawał chaos i niepotrzebne nerwy. Systemy tego typu z każdym rokiem działają coraz sprawniej. Coraz rzadziej system się myli, czy zacina. System kolejkowy najlepiej sprawdza się w miejscach, gdzie świadczonych jest kilka usług lub obsługa odbywa się na kilku stanowiskach. Po naciśnięciu przycisku, klient otrzymuje papierowy bilet z numerem, który pokazuje jego miejsce w kolejce. Każdy klient jest obsługiwany zgodnie z kolejnością. Osoba obsługująca, jeżeli klient nie podejdzie od razu do okienka powinna go wywołać. Pozwoli to na szybszą obsługę. Wyświetlacz nad okienkiem pokazuje kolejne numery oraz wolne stanowiska. Jeżeli nic się nie wyświetla, oznacza to, że dane stanowisko obecnie nie obsługuje klientów. System umożliwia, w razie potrzeby również przekierowanie klienta do innego stanowiska. Zaletą tego systemu jest nieograniczona ilość numerków. Warto pomyśleć o takim systemie, np. w urzędzie.
Zobacz także:
Ostatnio dodane:
Zamieść ogłoszenia
Zamieść ogłoszenia
Znalezienie dobrego pracownika nie jest tak łatwe, jak mogłoby się wydawać. Wprawdzie wiele osób stale szuka pracy, aczkolwiek trudno jest takie osoby znaleźć. Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem byłoby zdecydowanie się na...
Najnowsze chwilówki
Wprowadzenie
Chwilówki, znane również jako pożyczki krótkoterminowe, są coraz popularniejsze wśród osób poszukujących szybkiego dostępu do dodatkowych funduszy. W ostatnich latach rynek chwilówek znacząco się rozwinął, a nowe firmy pożyczkowe wchodzą na...
Kan-Therm Warszawa
Kan-Therm Warszawa, lider w branży systemów grzewczych i sanitarnych, innowacyjność i jakość od ponad 30 lat. Sukces oparty na profesjonalizmie i zaufaniu klientów.



















